Pups

Jag måste ju dela med mig till er kom jag på!
Var förbi och tittade på Aiakos småsyskon idag...
Två veckor gamla är de. Första gången jag såg Aia var han tre dagar gammal.
Valpar är verkligen underbara. De luktar så gott och knorrar så gulligt!
Så var det kul att en av dem var så lik Aiakos när han var liten. Lika tjock och samma färg. Det är svårt att låta bli att komma hem med en till. Men näe, om det (någon gång) ska bli en till ska den vara reggad! Även om renraser bara är blandraser i en lite finare kostym...



De är ju ganska svåra att få bra foton på när de är så små...

         

Visst är det svårt att     Kan bli det här?!
fatta att det här...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0